E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 5897
Lasīšanai: 3 minūtes

Apsaimniekotājam ir jārisina dzīvojamās mājas tehniskās problēmas

Publicēts pirms 9 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
17. decembrī, 2014
Valentīna

Labdien! Dzīvojam 1.stāvā, 5 stāvu paneļu mājā. Pēc ūdenscauruļvadu remonta š.g. janvārī zem 3 dzīvokļiem pārsvarā vakara un nakts stundās, laikam no augstā ūdens spiediena, spēcīgi rūc un vibrē cauruļvadi pagrabā, dzirdami vienmērīgie sitienu skaņas, no kuriem rezonē ēkas paneļi- mūsu dzīvokļu sienas un grīdas, un stāv tāda spēcīga dūkoņa, kura spiež uz ausīm. Guļam tikai ar ausu aizbāžņiem, bieži vispār neguļam. Trokšņi bija konstatēti februārī, bet nekas netika darīts, lai to novērstu. Uz mūsu sūdzībām RNP nereaģē. Tagad Apsaimniekotājs RNP mums saka, ka mums jāpierāda trokšņa esamība nakts stundās. Viņi paši atsakās sēdēt mūsu dzīvokļos naktīs. Troksnis nav pastāvīgs pēc ilguma un skaļuma. Avārijas dienesti pie mums nebrauc, jo nav avārijas gadījums. Pārējie dienesti naktīs nestrādā. Ko mums darīt šajā situācijā, jo tāda dzīvošana ir neciešama? Liels paldies par atbildi.

A
atbild:
30. decembrī, 2014
Mudīte Luksa
speciāli LV portālam

Šķiet, ka trokšņi pagrabā un pirmā stāva iedzīvotājiem tādēļ radītās problēmas ir „Rīgas namu pārvaldnieka” apsaimniekoto māju hroniska kaite: par to esam saņēmuši vairāku LV portāla lasītāju vēstules.

Diemžēl no malas neviens Jums palīdzēt nespēs - nav citas izvēles kā ar kolektīvām rakstiskām vēstulēm panākt, lai „Rīgas namu pārvaldnieka” speciālisti dzīvokļus apseko un tehniskās nebūšanas novērš. Kā zināms, šim uzņēmumam ir lielāki un mazāki priekšnieki; tātad – ja zemākajā posmā palīdzību neizdodas panākt, Jums jāvēršas nākamajā. Galu galā tas ir pašvaldības uzņēmums, un tātad jums vēl ir iespējas sūdzēties deputātiem un pašvaldības vadībai.

Turklāt RNP ir tikai mājas apsaimniekotājs, pakalpojuma sniedzējs, kuram dzīvokļu īpašnieki dod apsaimniekošanas uzdevumu, kas ir jāpilda. Nevis otrādi – tikai jāiekasē nauda par pakalpojumu, bet maz jādara. Ja ir tehniskas problēmas, speciālistam ir jāierodas arī ārpus darba laika. Ja uzņēmums to nedara, tas ir slikts pakalpojuma sniedzējs.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 251 jautājumu. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas