E-KONSULTĀCIJAS
>
neatbildētie jautājumi Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 32434
Lasīšanai: 2 minūtes
J
jautā:
17. aprīlī, 2024
Elīna

Labdien!
Gribēju vērst uzmanību uz nepilnībām MK noteikumos "Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta finansēto projektu atklāta konkursa "Siltumnīcefekta gāzu emisijas samazināšana transporta sektorā – atbalsts bezemisiju un mazemisiju transportlīdzekļu iegādei" nolikums kā rezultātā auto ar iekšdedzes dzinēju nav motivācijas noraktīt, kas kopumā padara šos MK noteikumus mazāk jēgpilnus. Protams, ka šī nianse ir specifiska.
"8.4. atbalsta saņēmēja īpašumā esoša M1 un N1 kategorijas transportlīdzekļa norakstīšana, nododot to apstrādes uzņēmumam, ja minētais transportlīdzeklis vismaz pēdējos trīs gadus ir reģistrēts Latvijas Republikā, vismaz pēdējos trīs gadus ir izmantots ceļu satiksmē, tam ir derīga pielaide ceļu satiksmei, tas ir aprīkots tikai ar iekšdedzes dzinēju un ciklā starp pēdējām četrām pamatpārbaudes apskatēm ir nobraucis vidēji vismaz 5000 km gadā."
Auto īpašnieks, kurš auto iegādājies un ilglaicīgi braucis ar to citā EU valstī, nesen pārcēlies uz dzīvi Latvijā, reģistrējis šo pašu auto CSDD 2022.g. vasarā, saņēmis pielaidi ceļu satikmei un nevar pretendēt uz 1000 eiro atbalstu auto noraktīšanai, jo neatbilst šim 3 gadu nosacījumam Latvijas Republikā.
Auto ir 2001.gada modelis un tā noraktīšana būtu ārkārtīgi vēlams risinājums. Tagad sanāk, ka viņu jāmēģina pārdot un ekspluatēt ceļu satiksmē, kas principā ar pretrunā ar šo MK noteikumu jēgu.

A
atbild:

JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 293 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas