JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Labdien. Manai mammai veselības stāvokļa dēļ pēc insulta ir nepieciešama diennakts uzraudzība, un tāpēc viņa tika ievietota pansionātā. Sakarā ar demences iezīmēm un halucinācijām es piekritu pansionāta piedāvājumam saņemt psihiatra maksas pakalpojumu, kuru nodrošina uz vietas pansionātā. Katra vizīte mūsu ģimenei izmaksāja 75€ .Kad lūdzu sniegt vairāk informācijas par ārstēšanas gaitu, novērojumiem, veselības stāvokli, tajā skaitā par slimības diagnozi, ārstēšanas, izmeklēšanas un rehabilitācijas plānu, tad saņēmu e-pastu no pansionāta direktora, ka psihiatra slēdziens maksā vēl papildus 75€. Vienīgā informācija par ārstēšanu un tās nepieciešamību ir telefoniska un WhatsUpp aplikācijā ziņa par to, ka nepieciešams atvest vienas vai otras zāles un ir bijis psihiatrs. Vai man kā mammas pilnvarotam pārstāvim veselības jautājumos, ir tiesības jautāt un saņemt rakstisku informāciju par nepieciešamo ārstēšanu, diagnozi? Kādu informāciju pacients ir tiesīgs saņemt bez maksas un vai 75€ samaksa par psihiatra slēdzienu ir tiesiski pamatota?
JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!