DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
19. februārī, 2024
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Labklājība

Latvijas Darba devēju konfederācija piesaka jaunu zīmolu un informē par prioritātēm nākamajam periodam

Publicitātes attēls

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) piektdien, 16. februārī, prezentēja atjaunoto zīmola identitāti un informēja par organizācijas izvirzītajām prioritātēm nākamajam periodam, informē LDDK prezidents Andris Bite. 

“Jaunais zīmols iezīmē jaunu posmu mūsu darbībā, kurā saglabājam vērtības, modernizējam procesus un tiecamies uz rezultātiem. Uzņēmējdarbības vide ir būtiski mainījusies, mēs esam mainījušies tai līdzi, tāpēc vēlamies, lai tas atspoguļojas arī vizuālajā identitātē,” komentē Bite. 

Līdz šim izmantotā Latvijas ģerboņa lauva ir saglabāta arī jaunajā zīmolā, simbolizējot spēku un līderību, kas piemīt uzņēmējiem. Izmaiņas ir zīmola logo, krāsu paletē, fontos. Tā pielietojums vizuālajos materiālos ir padarīts vienkāršāks un  mūsdienīgāks.

“Reizē ar jauno zīmolu mēs teicamies iegūt ne vien ārējas vizuālas pārmaiņas, bet iemiesot tās darbībās, nosakot prioritātes un tiecoties uz rezultātu - labāka uzņēmējdarbības vide, efektīvāks sociālais dialogs,” saka Bite.

Publicitātes attēls

Par galvenajām prioritātēm nākamajam periodam LDDK ir izvirzījusi cilvēkkapitāla attīstību - talantīgu profesionāļu piesaisti un noturēšanu Latvijā, nestrādājošo iedzīvotāju veiksmīgu iekļaušanos darba tirgū, birokrātijas mazināšanu, nodokļu vides sakārtošanu, inovāciju veicināšanu, ilgtspējas iniciatīvu virzīšanu, sociālā dialoga stiprināšanu, kā arī uzņēmumu starptautisko sadarbību un konkurētspēju. 

Atjaunotā zīmola identitāte turpmāk tiks lietota visos LDDK komunikācijas materiālos. To 2023. gada nogalē izstrādāja komunikācijas aģentūra “PublicID”, kas kopumā izmaksāja 4840 EUR. 

Latvijas Darba devēju konfederācija (LDDK) ir lielākā darba devējus pārstāvošā organizācija Latvijā. Kopš 1993. gada LDDK pārstāv darba devēju intereses sociālajā dialogā ar valsti un arodbiedrībām, konsultējot un rekomendējot rīcības, kas var palīdzēt uzņēmējdarbības, tautsaimniecības un līdz ar to arī sabiedrības izaugsmei. Organizācija apvieno 157 biedrus – uzņēmējus, kā arī nozaru un reģionālās uzņēmēju asociācijas un federācijas. 

Vairāk informācijas par jauno zīmolu meklē LDDK mājaslapā www.lddk.lv.

Publicitātes attēls

 

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI