Simulējot reālu situāciju, kad kopā ar draugiem dodaties izbraucienā ar auto, spēlē tiek parādīti scenāriji, kā var beigties brauciens, ja aizmugurē sēdošais nav piesprādzējies. Spēle atgādina, ka, vedot aizmugurē nepiesprādzētu cilvēku, avārijas brīdī viņa galva kļūst smaga kā akmens un pēc inerces triecas virsū priekšā sēdošajiem.
Interaktīvo spēli līdz 28. maijam var izspēlēt CSDD Draugiem.lv lapā: http://www.draugiem.lv/csdd/api/dzivibasjosta.
Ikviens, kas būs izmēģinājis interaktīvo spēli, piedalīsies balvu izlozē. Katru dienu ERGO izlozēs spēles dalībnieku, kurš iegūs "Zelta Boulinga" apmeklējumu četrām personām spēlei uz īpašā "Dzīvības celiņa". Balvu saņēmēji tiks paziņoti ikdienu CSDD profilā Draugiem.lv.
Savukārt Tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "Latvijas Fakti" veiktais pētījums liecina, ka autovadītāji drošības jostas lieto vien 80% gadījumos, blakus priekšā sēdošie pasažieri – 75%, taču būtiski sliktāka situācija ir aizmugurē sēdošajiem pasažieriem – sprādzējas tikai puse. Bīstamu tendenci uzrāda arī bēdīgā ceļu satiksmes negadījumu statistika – 2014. gadā, salīdzinot ar 2013. gadu, gandrīz uz pusi palielinājies bojā gājušo auto pasažieru skaits.
Kampaņas "Dzīvības josta" mērķis ir atgādināt un informēt par drošības jostu un sprādzēšanās nozīmi, tajā skaitā auto aizmugurē, lai veicinātu satiksmes drošību. Aizmugurē sēdošā pasažiera nesprādzēšanās avārijas situācijā var radīt smagas sekas. Šāds aizmugurē sēdošais pasažieris ne tikai briesmām pakļauj savu dzīvību, bet ar savu ķermeni var smagi savainot vai pat nogalināt priekšā sēdošos.
Kampaņu "Dzīvības josta" organizē CSDD, Valsts policija, atbalsta - apdrošināšanas sabiedrība ERGO, SIA Statoil Fuel & Retail Latvia un Zelta Boulinga un skvoša centrs. Kampaņa tiek daļēji finansēta no OCTA līdzekļiem.
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa