"Ieguvēji no sistēmas vienkāršošanas ir visi – gan finansējuma saņēmēji, gan fondu vadībā iesaistītās institūcijas. Domāju, ka ikviens ES fondu projektu īstenotājs jaunajā periodā novērtēs, ka visa nepieciešamā informācija par pieejamo fondu finansējumu, konsultācijas par projektu iesniegšanu un arī iespēja pieteikt projektus ir pieejama vienā iestādē," norādīja finanšu ministrs Jānis Reirs.
Pielāgojoties mūsdienu informācijas laikmetam, visus pakalpojumus CFLA piedāvās ne vien klientu apkalpošanas centros, bet arī e-vidē. Jaunā E-kohēzijas sistēma nodrošinās ātru, kvalitatīvu un efektīvu informācijas apmaiņu starp projektu iesniedzējiem un aģentūras speciālistiem. Uzrunājot klātesošos, ministrs uzsvēra, ka E-kohēzijas sistēma viennozīmīgi veicinās arī informācijas pieejamību un speciālistu sasniedzamību Latvijas reģionu iedzīvotājiem.
Jau pavisam drīz par jaunās ES fondu vadības sistēmas efektivitāti varēs pārliecināties praksē. Divos labklājības jomas projektos nepieciešamie kritēriji un nosacījumi ir jau definēti, un CFLA atlases šajos projektos uzsāks tuvāko nedēļu laikā.
"Novērtējam gan Centrālās finanšu un līgumu aģentūras profesionāli veikto pienākumu izpildi līdzšinējā darbības posmā, gan nozīmīgo ieguldījumu jaunā plānošanas perioda sagatavošanā. Lai darbība jaunajā, vienīgās sadarbības iestādes, statusā sniedz jaunu pieredzi, nes jaunus sasniegumus, ļaujot ES fondu administrēšanu un klientu apkalpošanas standartu pacelt jaunā, kvalitatīvi augstākā līmenī," atklājot centru, CFLA darbiniekiem novēlēja ministrs.
27. martā atklātais CFLA Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgā, Meistaru ielā 10. Ikviens interesents jau šobrīd laipni aicināts klātienē konsultēties kādā no četriem CFLA klientu apkalpošanas centriem, kas atrodas Rīgā, Kuldīgā, Cēsīs un Rēzeknē.
Zaiga Puškina
Komunikācijas departamenta vecākā eksperte