2014.gada oktobrī interneta veikalā nopirku kafijas aparātu, 2015.gada jūnija beigās tas salūza. Jūlijā nodevām firmas ofisā aparātu, pavadzīmi u.c. dokumentus, septembrī saņēmām jaunu aparātu, bet jau oktobrī aparāts pārstāja uzvārīt ūdeni. Nodevām aparātu ar instrukciju un garantijas taloniem, bet no mums pieprasa pavadzīmi, kuras nebija. Tā kā par otro aparātu netika maksāts, man nav apmaksas dokumentu (tikai kad pirku pirmo aparātu) un attiecīgi interneta veikals nepieņem salūzušo kafijas aparātu.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums nenosaka patērētājam pienākumu uzrādīt pavadzīmi gadījumā, ja tas vēlas atgriezt preci. Vienlaicīgi tas ir komersanta pienākums izsniegt patērētājam līgumu (šajā gadījumā pavadzīmi).
Lai varētu risināt strīdu ar komersantu, Jums pie tā jāvēršas ar rakstisku iesniegumu ar prasību aizstāt/ salabot nekvalitatīvo preci, vai gadījumā, ja tas nav iespējams, – atgriezt preci un saņemt atpakaļ iemaksāto naudu, norādot, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likums neuzliek patērētājam pienākumu iesniegt komersantam pavadzīmi.
Komersantam ir pienākums uz šo rakstisko iesniegumu atbildēt 15 dienu laikā. Ja komersants atbildēs noraidoši vai iesniegumu ignorēs, Jums jāgriežas Patērētāju tiesība aizsardzības centrā pēc konsultācijas par turpmāko rīcību.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!