E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 8718
Lasīšanai: 2 minūtes

Patērētāja tiesības, iepērkoties internetā

Publicēts pirms 8 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
11. janvārī, 2016
Rita

2014.gada oktobrī interneta veikalā nopirku kafijas aparātu, 2015.gada jūnija beigās tas salūza. Jūlijā nodevām firmas ofisā aparātu, pavadzīmi u.c. dokumentus, septembrī saņēmām jaunu aparātu, bet jau oktobrī aparāts pārstāja uzvārīt ūdeni. Nodevām aparātu ar instrukciju un garantijas taloniem, bet no mums pieprasa pavadzīmi, kuras nebija. Tā kā par otro aparātu netika maksāts, man nav apmaksas dokumentu (tikai kad pirku pirmo aparātu) un attiecīgi interneta veikals nepieņem salūzušo kafijas aparātu.

A
atbild:
27. janvārī, 2016
Laura Studente
LV portālam

Patērētāju tiesību aizsardzības likums nenosaka patērētājam pienākumu uzrādīt pavadzīmi gadījumā, ja tas vēlas atgriezt preci. Vienlaicīgi tas ir komersanta pienākums izsniegt patērētājam līgumu (šajā gadījumā pavadzīmi).

Lai varētu risināt strīdu ar komersantu, Jums pie tā jāvēršas ar rakstisku iesniegumu ar prasību aizstāt/ salabot nekvalitatīvo preci, vai gadījumā, ja tas nav iespējams, – atgriezt preci un saņemt atpakaļ iemaksāto naudu, norādot, ka Patērētāju tiesību aizsardzības likums neuzliek patērētājam pienākumu iesniegt komersantam pavadzīmi.

Komersantam ir pienākums uz šo rakstisko iesniegumu atbildēt 15 dienu laikā. Ja komersants atbildēs noraidoši vai iesniegumu ignorēs, Jums jāgriežas Patērētāju tiesība aizsardzības centrā pēc konsultācijas par turpmāko rīcību.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas