Labdien, pašvaldība ir uzsākusi NĪN parāda piedziņu. Kā rīkoties, ja neesmu saņēmis nevienu maksāšanas paziņojumu, ne brīdinājumu, ne lēmumu? Pašvaldība uzstāj, ka ir nosūtīts uz deklarēto adresi. Pēc datu salīdzināšanas konstatēju, ka pašvaldībā ir reģistrēta iepriekšējā deklarētā adrese, nevis jaunā, un līdz ar to visa korespondence ir sūtīta uz veco adresi. Cik tas ir likumīgi, ja neko neesmu saņēmis no pašvaldības?
Nekustamā īpašuma īpašnieks ir atbildīgs par to, lai nodokļi par viņam piederošo īpašumu tiktu nomaksāti. Tā vispirms ir īpašnieka, ne pašvaldības atbildība. Tāpēc likumā „Par nekustamā īpašuma nodokli” līdztekus vairākām citām normām, kas nosaka īpašnieka pienākumus, ir ietverts 6.pantā (Nekustamā īpašuma nodokļa maksāšanas kārtība) noteiktais:
ja nekustamā īpašuma nodokļa maksātājs vai viņa pilnvarota persona (ja par tādu paziņots pašvaldībai) līdz kārtējā taksācijas gada 15.februārim nav saņēmusi maksāšanas paziņojumu, tās pienākums ir mēneša laikā rakstveidā par to informēt pašvaldību, kura iekasē nodokli.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!