Vai valsts iestādei ir tiesības nepieņemt (neizskatīt) darbinieka iesniegumu (piemēram, iesniegumu par pabalsta piešķiršanu sakarā ar dēla nāvi) tāpēc, ka tajā ir nenozīmīgas gramatiskas kļūdas (daži vārdi sākti ar lielo burtu), liekot to pārrakstīt?
No aprakstītās situācijas izriet, ka valsts iestādes atbildīgā persona, kas pieņem dokumentus, iesniegumu ir lūgusi pārrakstīt. Lūguma mērķis ir bijis iesniegumā esošu gramatisku kļūdu novēršana, kas būtībā nemaina iesnieguma saturu, bet norāda uz darbinieka pieļautajām neprecizitātēm dokumenta noformēšanā.
Tādējādi iestādes pārstāve patiesībā nav atteikusies iesniegumu pieņemt. Savukārt lūgumu iesniegumu pārrakstīt visticamāk darbinieks ir uztvēris emocionāli. Šāda situācija ir vērtējama kā neveiksmīga komunikācija.
Vienlaikus jānorāda: ja iestādē ir apstiprināta dokumentu noformēšanas kārtība, tad darbiniekiem, tai skaitā rakstot vadībai iesniegumu saistībā ar sociālajām garantijām, ir pienākums noteikto kārtību ievērot.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!