Ja cilvēks piedalījās konkursā un laimēja kaut kādu preci, diemžēl konkursa rīkotājs atsūtīja nepareizo izmēru, bet ir gatavs samainīt preci, ja pircējs atsūtīt preci atpakaļ. Kā ir pareizi, veikalam un pircējam vajadzētu apmaksāt piegādes cenu?
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Ilze Žunde norāda, ka neviens normatīvais akts neparedz, kurai no pusēm šādā situācijā būtu jāsedz izdevumi par preces atpakaļ sūtīšanu pārdevējam. Tomēr, ja kļūdījies ir pārdevējs, tad tas būtu tikai adekvāti, ja izdevumus segtu komersants. Konkrētajā gadījumā pusēm būtu savstarpēji jāvienojas par risinājumu, ja nav līguma nosacījumi, kas paredz noteiktu kārtību preces maiņai.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!