Gribu redzēt savu PNS kontu. Kā to var izdarīt?
Atverot pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontu „Latvijas Pastā”, klientam katru mēnesi ir iespēja saņemt konta izrakstu savā dzīvesvietā. Tāpat jebkurā brīdī, aizpildot noteiktu veidlapu, klients var lūgt „Latvijas Pastu” turpmāk nosūtīt uz dzīvesvietas adresi konta izrakstu, kurā redzamas visas noteiktā periodā veiktās konta operācijas, vai atteikties no konta izraksta saņemšanas. Pieteikuma veidlapu iespējams aizpildīt jebkurā pasta nodaļā visā Latvijā.
Klients pasta nodaļā jebkurā brīdī var pieprasīt arī konta izrakstu par izvēlētu periodu.
Konta izraksti un izziņas ir maksas pakalpojumi – ar izcenojumu iespējams iepazīties „Latvijas Pasta” mājaslapā http:// www2.pasts.lv/lv/privatpersonas/pasta_pakalpojumu_tarifi/Tarifi_01.04.10.pdf.
Bez maksas klients pasta nodaļā var saņemt izziņu par PNS konta atlikumu.
Jautājumu gadījumā aicinām klientus zvanīt pa informatīvo tālruni 67008001.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!