E-veselība. Ja esmu iegājis savā e-veselības lapā, kādā veidā, neizejot no tās, varu uzdot mani interesējošu jautājumu? Ja varu, kā saņemšu atbildi?
E-veselības portālā ir norāde, ka izvēlnē “e-konsultācijas” iedzīvotājs var pieteikt e-konsultācijas pie ārstiem. Mācību materiālā iedzīvotājiem (ir ievietots portāla sadaļā – Informatīvie materiāli > Iedzīvotājiem) ir paskaidrots, kā tas izdarāms.
E-veselības lietotājiem ir tieša iespēja noskaidrot individuālos jautājumus par e-veselības pakalpojumu lietošanu īpaši izveidotajā Atbalsta dienestā, kurš darbojas katru dienu no plkst. 8.00 līdz 20.00. Tālruņa numuri – 67803300 (iedzīvotājiem), 67803301 (speciālistiem). Vienlaikus iespējams uzdot jautājumu elektroniski, rakstot e-pastu uz atbalsts@eveseliba.gov.lv. Tāpēc ieteicams sazināties ar Atbalsta dienestu, jo parasti, lietojot jaunas sistēmas, to apgūšanā, praktiski veicot konkrētas darbības, rodas arī papildjautājumi, ko speciālisti secīgi paskaidros.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!