E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 13178
Lasīšanai: 1 minūte

Ja nav saziņas ar interneta veikalu

Publicēts pirms 6 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
09. novembrī, 2017
Elīna Berklāva

Labdien! Kā rīkoties, kad kā komersants esmu internetā pasūtījusi preci, par to ir veikta apmaksa, bet prece vairāk nekā mēnesi netiek piegādāta? Nekāda saziņa ar interneta veikalu neizdodas, nav atbildes uz e-pastiem un telefona zvaniem. Interneta veikala mājaslapā katru nedēļu parādās paziņojums: Tehnisku iemeslu dēļ interneta veikals ... slēgts līdz ..., pagarinot šo termiņu vēl par nedēļu.

A
atbild:
17. novembrī, 2017
Laura Studente
LV portālam

Ja interneta veikals ir pārdevis preci un vairāk nav sasniedzams, patērētājam jāvēršas pie juridiskās personas, kurai pircējs ir maksājis par preci. To var pārbaudīt preces piegādes kvītī vai atsūtītajā rēķinā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas