Kādā termiņā juridiskai personai, SIA, ir jāsniedz atbilde uz atsūtītu pretenziju?
Atsevišķa normatīvā regulējuma, kas noteiktu iesniegto dokumentu izskatīšanas kārtību komercsabiedrībām, nav. Tādējādi tā ir paša uzņēmuma kompetence noteikt savu kārtību iekšējā normatīvajā aktā.
Iesnieguma likuma normas, kas pamatā ir saistošas valsts un pašvaldību struktūrām, bet vienlīdz tās var izmantot arī komercstruktūras, paredz, ka atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā iesniegumā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas.
Ja iesniegumā ietverta sūdzība, kurā iestādei izteikts aizrādījums vai neapmierinātība par tās kompetencē esošu jautājumu vai iestādes darbinieka rīcību, iestāde atbildē uz iesniegumu norāda apsvērumus, kas ir par pamatu šādai iestādes vai tās darbinieka rīcībai ( 5. panta trešā un piektā daļa).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!