Nopērkam datoru 1a interneta veikalā. Datoram ir daudz defektu, kuri bija konstatēti diezgan ātri, bija problēmas ar LCD matricu, slēdze uz diska un atmiņu ap 100%, nedarbojas WiFi signāls (darbojas tikai tad, ja dators atrodas pie paša rūtera). 2 reizes nesām datoru uz remontu, lcd matrica bija nomainīta, bet dators vienalga ir lēns un internets normāli nedarbojas. Gribējām apmainīt datoru, bet interneta veikals atsakās mainīt, un saremontēt arī nevar. Ko var darīt šajā situācijā? Vai likums paredz iespēju samainīt preci, ja remonts nepalīdz?
Jā, Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz, ka vispirms patērētājs ir tiesīgs prasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi.
Ja prece netiek salabota, patērētājam pienākas iespēja preci atgriezt vai saņemt naudu par pakalpojumu. Tomēr, ja neatbilstība ir maznozīmīga, patērētājs nevar prasīt naudu atpakaļ. Turklāt, atdodot naudu, komersants var ņemt vērā nolietojumu vai labumu, ko patērētājs guvis, lietojot preci.
Ja komersants nevēlas atgriezt naudu, Jums ir iespēja vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības komisijā, kas strīdu izskatīs bez maksas. Vairāk informācijas šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!